Dreamscapes

Mika Antić – Romansa


- Jesi l moje
Najmoje?

- Jesam tvoje
Najtvoje.
- Da ti sviram u ušima?
- Da mi kupiš dve firange od cica.
Al’ da budu na cvetiće.

- Da zakačim viljuškama
na ragastov od pendzera.

- Da me mrze sve komšije.

- Da ja imam samo tebe.
- Da ti imaš samo mene.

- Da ne udje ni Mesec ni Sunce.
Da u sobi bude jedna crkva.
Da gledamo kroz taj pendžer,
kroz taj pendžer pun cvetića,
da je život nešto naše,
najnaše.

- Da je život nešto tako lepo
kao u samoposluzi “Zvezda”.

- Jesi l moje?
Najmoje?

- Jesam tvoje.
Najtvoje

11 komentar

  1. zelenavrata

    Mika kod tebe, Mika kod mene, predivno!
    I jesu ovo trenuci za cutanje, tako da….psttttttttt, citajmo i uzivajmo.

  2. Morena Luna

    Najlepse ;)

  3. Morena Luna

    P.S.. Za Geminu i Zelena Vrata..

    Slucajno sam pronasla nesto ciji ste vi fanovi :) uzivajte :D

    http://miki-i-ostalim-cudima.blogspot.com

  4. Nisi primetila link sa desne strane za isti blog?

  5. Ovo bi moglo da dobije globalnije razmere. Videću da pronađem moju omiljenu pesmu od Mike Antića i da okačim da vijori Mika i kod mene . . . :)

    Uživanje.

  6. A koja je tvoja omiljena?

  7. Malilini

  8. atajlo

    Da ti sviram u ušima?

    Najjače!
    :!:

  9. Uh… malo me podseti na moj večiti rebus oko jedne stare pesme … Šta je ‘pisac’ hteo da keže pitajući se ”Kome sad dišeš u dlan?” ZBUN!

  10. atajlo

    ko je l ja te malo podseti? :roll:

  11. Pa ti, naravno, Atajlo :)

Ostavite odgovor

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

Pridružite se 47 drugih pratioca

