Dreamscapes

Zapevaj i za pojas zadeni

Koliko puta vam se desilo da potpuno pogrešno i na svoj način skapirate tekst neke pesme i da umirete od smeha kada zaista čujete pravu verziju? Mislim da je jedan od mojih najvećih bisera vezan za pesmu ‘Čudna šuma’. Znate onaj deo: “… dodje tigar zvani Kan…“? E, pa ne znate… to je u stvari “dodje tigar, zvali ga“… Zvučalo mi skroz logično, najozbiljnije… sve do pre godinu dana ili tu negde, kad sam se zagrejala za karaoke…

Ostale ispale? I moje i tudje, ‘ajmo na gomilu:

“A šta da radim, kada odu prijatelji moji, kada ode devojka NA KONJU, BACAM OČI!…“

“Ništa mi nije važno, našao sam DOLARE, ja bih samo da sviram…“ (Ova verzija mi se čak i više svidja!)

“Cele noći ti si forsirala KONJA, jutro kvari sinoć započete veze…“ (Može i tako, kad imaš pravog konja za forsiranje!)

“Avionu, slomiću ti krila, kad ne letiš onim iz Dubila…“ (gde li su ti Dubili, majku im…?)

“Visok momak, PATRNAK, izgubio opanak…“ (Morala je i Brena!)

“Hej, LAK si stari ti, nemoj sve pokvariti…“ (Nezaobilazni Djole)

“Selma, putuje NA PAG U PET…“ (Precenjeno visoko obrazovanje!)

“… dječaci koračaju s CISTOM na uhu…“

“…  da l’ me ona ima još u planu il’ zbog mene bere SREĆNI cvet…“ (Pih, šta mi znamo šta je trešnja…)

“… rekla si da se da TOČAK ni bršljan ne hvata…“ (Djole u Rolling Stone verziji)

A sad malo da čujem vas? Ko preuzima mikrofon?

18 komentara

  1. Ja tato :blush:
    „U stol makni noge, bez ijednog cavlaaa’ (u sto na tri noge)
    „Mala, mala grupa federa“(mala grupa pedera)
    „Ljubav sam zeliooooo, ne bih tako uvenuo“(nju da sam zenio)
    Joj imam mnogo mojih razumevanja pesama, a ne mogu se sad setim, mnogi me zezaju zbog toga, ako se setim, napisem jos neki :)

  2. E, a meni je bio; „Dodje cigan zvani Kan“, tigra nisam ni uzela u obzirove :lol:

  3. hahahahahaha ! Cigani u ‘Čudnoj šumi’! :D

  4. Ja jos uvek mislim da je: rekla si da se za TOCAK brsljen ne hvata? :shock:
    A godinama sam najmorbidnije moguce mislila da je: oka tvoja dva SuzaNa, ne daju da teku.
    Setih se i druga koji je pevusio: samo mi dodji PISMO preko granice (umesto nismo).

  5. Hahahaha
    Magi, svi delovi su tu, samo malo drugacije: rekla si da se za TO ČAK ni bršljan ne hvata… :)

    A na Suzanu sam zaboravila, i mene je dugo mučila… ;)

    Inače, ko mi objasni večiti rebus (osim ako opet nije totalna ispala), tri Bambija: Oliver Mandić peva (ili ja mislim da peva): “Shvatih na kraju, ti nisi prava žena – BOBANE!!!“
    Ja luda, on lud?

    • Milan

      yup..gemina ti si luda ;)

      “ shvatih na kraju ti nisi prava zena

      bobane napij se „

  6. E slatko sam se nasmejala…Moj najveći biser je Molitva od Šerifovićke.

    Peva moja Jovana, pojma ja nisam imala šta peva na početku, ali nikako nisam mogla da ubedim dete da nema šanse da peva:
    „Nio kada sklopim“…hahahaha….čak smo se i kladile. „Ne lupaj Jovana šta ti je to NIO?“

    Jedva sam ukapirala. „Ni oka da sklopim…“… i izgubila opkladu.

    A Oliver Mandić peva ženi, a u pesmi se zove Boban i onda kao zaključak kaže Bobane napij se….godinama sam mislila da je Bobane vrati se… :D

  7. Ok, nije gay!
    A kad ste već tu, par razjašnjenja molim:
    1. Zabranjeno Pušenje – “Javi mi“
    Kad budes u sobi sa muzikom u mraku i sa sjecanjem
    kad pozelis da ti jutro ne svane
    znaj, ja te jos uvijek volim
    mene vazda mozes nazvati
    javi mi, javi mi, ja cu cekati

    Kod kuce kad ti sloze frku zbog kola slupanih
    izmedju prsta kad ti cigara dogori
    znaj ja te jos uvijek volim
    mene vazda mozes nazvati
    javi mi, javi mi, ja cu cekati

    A zena kad te pita pa dobro, sta mi fali
    zasto nikad ne radimo one stvari
    kad ode da se isplace sama, kad vrata zalupi
    znaj, ja te jos uvijek volim
    mene vazda mozes nazvati
    javi mi, javi mi, ja cu cekati

    Komsiluku kad postanes sumnjiv
    sto se stalno druzis sa klincima
    iz mracne ulice kad jalija ti vikne
    ‘os guze hadzija
    znaj, ja te jos uvijek volim
    mene vazda mozes nazvati
    o javi mi, javi mi, ja cu cekati

    Kad budes u sobi sa muzikom u mraku i sa sjecanjem
    kad pozelis da ti jutro ne svane
    znaj, ja te jos uvijek volim
    mene vazda mozes nazvati
    javi mi, javi mi, ja cu cekati
    Nije gay? :P

    2. Osvajači – “Poslednji dah bih da dam samo da mogu da znam KOME SAD DIŠEŠ U DLAN…“ Koja je ovo poza??? :D :D :D

    • Milan

      ovo za javi mi..hmm ja sam je uvek kapirao da to kao zensko govori..nesto u stilu stare ljubavi za kojom se zali etc…tako sam je barem ja kapirao

      osvajaci sta reci sem da od njih ne bi ocekivao nesto smisleno ;)

  8. :lol: mi smo u skoli ovu od zabranjenog pusenja zvali pederska

  9. Ima jedna čuvena za koju sam mislio da je samo moja, a ono opšte rasprostranjeena (Miša Stojiljković još pre nekoliko godina u „Dizanju“ na B92 izgovorio „mojim ustima“): Stingova „Message in the bottle“ za mene je bila „Mesečina bato“.

  10. Ih, Pa ‘Mesečina’ je stari Stingov biser… :)

    Doduše moj privatni biser donekle vezan za Stinga… znaš obradu ‘Jamaican in New York’? Kapirala sam da čovek peva ‘Junk-maker in New York’ – nešto kao djubretar, a? :D

  11. Bio sam prvi osnovne ili neki od nižih razreda kad sam čuo pesmu i neverovano mi se činilo da kaže baš to: „mesečina. bato“. E dvaesetak godina kasnije provalim da nisam bio jedini. Ako se nije učinilo samo meni, možda on i kaže baš to!? :-)

  12. Jbt, pa i on je ‘naš’!!!

  13. Omu

    Da se prisecam svojih blamova, od kojih su neki i ovde navedeni, ne bih bas sad, ali moram da spomenem jedan cuveni koji sam cuo kad smo upisali faks. Zdravko Colic, Stanica Podlugovi: „I ja ne mogu sve i da hocu zaboraviti plavu KAFU“ :D

  14. Pazi, Omu, logicno je skroz… ko bi mogao da zaboravi PLAVU kafu???

  15. Ja jako dobro pamtim tekstove, naročito kad mi se svidjaju. Ne mogu sad da se setim neke ispale, ali znam da sam i ja pevala to o tigru zvanom Kanu.

Trackbacks

  1. Thunder | Sluh Za Duh

Ostavite odgovor

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

Pridružite se 48 drugih pratioca

