Dreamscapes

Eto, još jedna jesen…

Hoću da nađem one Cigane iz urbanih legendi, one koji te pogledaju i znaju šta da ti sviraju. Žutozubog sa violinom koja plače sama. U zadimljenoj tišini kockanih stolnjaka i plehanih piksli. U alkoholnom polumraku kajanja. Da razbijem čašu. Jednu.

”Pa posle – neka me nose” – kaže Branko V. Radičević.

Ne znam gde mi je nestalo nekoliko meseci. Nije bilo muzike. Nije bilo ni reči vrednih izgovaranja. Još manje – pisanja. Sanjala sam često neku mutnu žabokrečinu, bez pokreta.

Pored mene su prolazili ljudi koji su pulsirali nekom kakofonijom koja nije prijala ušima.

Sve jednom prođe. Znam. Ali – da li je to suština problema ili rešenja?

I kada prodje – gde ode?

Potreban mi je jedan veliki talas. Plav i topao. Mirisan od joda, sunca i onog nedefinisanog, trećeg elementa, koji svakom drugačija sećanja nosi.

A Marija Šimoković kaže:

jesen je,
i sve počinje da studi kroz sitne praporce kiše
teku vinogradi usput
dok se kestenje namešta u šaci zgodnije

jesen je, ja ti pišem ponovo
kako će i oktobarske kiše one tople
i pogdekad leto u slučajnom dodiru kragne
u skretanju iza ugla
u senkama što s večeri rastu ispod lišća
… i tako jesen putuje fijakerom
dok leto dogoreva nad zadnjim točkom u
lampašu
a kestenje počinje da diše otvarajući se…

 

16 komentar

  1. Ispravila bih te;
    Gde si ti nestala u poslednjih par meseci, meni si nedostajal!

    • Ovde, onde, tuda svuda… Nebitno gde smo bili, bitnije je gde stižemo…. I tako ta filozofska sranja. Uglavnom – nisam ni odlazila, zaista. Samo sam ćoškarila. I pažljivo sve čitala, ništa ne brini :)

      • Milan

        pa sto nisi i pisala ;)

      • Coskaro :P

      • Milan

        Nije coskara…ona je Mata Hari

  2. Milan

    I meni isto ;)

  3. Ih, ih, paranoičari…. Ma nisam imala sta pametno da pišem, ima li boljeg razloga od tog?
    … što nikako ne znači da ću sad pisati išta pametno, ne nadajte se… :D

    • Milan

      ma sada moras redovno barem jednom nedeljnom po novi post….

  4. Stevan

    време је бербе, виногради су сад пуни, бос по блату трчкарам и кушам грозд зрели, време је… и кише то знају :)
    ти си из војводине?

    • Nisam, ali ako sam zvucala tako, pocastvovana sam… Neki od mojih omiljenih pisaca i pesnika (a i blogera) su Vojvodjani :)

  5. E dobro si se setila da nešto i napišeš, jok samo da “špijuniraš” :D Ide zima, biće dana za pisanje. :)

    • Pa tako nekako… Moramo da nalazimo alternativne izvore ‘zagrevanja’ :)

  6. Prelepo! Kao da osetih kestenje u šaci…

  7. dollybel

    sve prođe… hm, ni suština ni rješenje problema, ne znam šta je, ali pretpostavljam da je to mirenje s njim. Kao kad izuješ cipele koje te žuljaju i kažeš, ah meraka ;)

Povratna veze

  1. Tweets that mention Eto, još jedna jesen… « Dreamscapes -- Topsy.com
  2. Eto, još jedna jesen… | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

Pridružite se 47 drugih pratioca

