Dreamscapes

Mnogo se nerviram!

1. Nervira me bljugzavica i blato na ulicama.
2. Nervira me miris dima cigareta kad se uvuče u zavese i odeću.
3. Nervira me što počinjem da hvatam sebe kako menjam mišljenje o ljudima kada ih uhvatim u ‘nepismenostima’, pa sve lošije mislim o njima što više grešaka nalazim u njihovom pisanju.
4. Nervira me neopisivo kada čujem da se neko IZVINE.
5. Nerviraju me ljudi koji u knjigama podvlace odredjene rečenice ili pasuse, i time kvare iskustvo za sve koji čitaju posle njih.
6. Nerviraju me mailovi prepuni saveta za pun život, srećan život, koji, istovremeno, poručuju da, ako ih ne prosledim dalje, neću ni imati život.
7. Nervira me što mi svaka druga cigareta dogori u piksli dok kucam.
8. Nerviraju me komšije na spratu ispod koje po ceo dan puštaju nenormalnu mešavinu svaga i svačega, pa ide grozan narodnjak ‘u trendu’, posle toga neka rap-pričalica, onda lagani MTV popić, pa divlja rokačina. I sve to takvom jačinom da često ne mogu da čujem sagovornika ako razgovaram telefonom.
9. Nervira me što hvatam često navike ljudi sa kojima razgovaram, pa počinjem da ih ‘imitiram’, i kradem od njih njihove poštapalice i uzrečice.

10. Nervira me što uopšte moram da koristim bilo kakve poštapalice i uzrečice.
11. Nervira me što provaljujem da me muzika koju trenutno slušam baca u setno raspoloženje.
12. Nervira me što nastavljam da je slušam.

13. Nervira me što po nekoliko puta dnevno moram ‘samo da proverim poštu’.
14. Nervira me i što sam našla dijagnozu, pa sad bar znam da sam INFOMANIJAK jer po nekoliko puta dnevno proveravam mail, otvaram telefon da vidim ima li sms-ova…

15. Nerviraju me ljudi koji u sms porukama zaborave na sve moguće znakove interpunkcije i pravila pisanja i postaju veoma teško razumljivi.
16. Nerviraju me sujeverni.

17. Nerviraju me ljudi koji moraju da pričaju čak i kad nemaju šta da kažu, pa prepričavaju sve ono što je rečeno pre njih.

18. Nervira me što moram stalno da objašnjavam da to što sam nastavnik i da to što mi radno vreme nije osam sati dnevno ne znači da ne radim i da mi je posao lakši, a daleko od toga da je dobro plaćen.
19. Nervira me glupost političarenja u koju se svako upušta.
20. Nerviraju me ljudi koji daju obećanja samo da bi skratili ubedjivanje.

21. Nerviram i samu sebe što me sve nervira.
22. A najviše me nervira NekoTamo, ko nije NekoOvde.

2 komentara

  1. light-blue

    I mene nervira neko tamo, ko nije neko ovde, ako ti je za utehu….

  2. gemina

    Jeste uteha, ali nije baš pohvalno što nas ima još…

Ostavite odgovor

