Dreamscapes

Dating disasters – the beginning

Žurim da se spremim za big date. Imam oko pola sata fore. Zašto uvek kasnim? Na brzinu se tuširam, sredjujem kosu. Hm… ne, ne sredjujem kosu – raščupavam kosu još više kako bih stvorila “kreativni haos“, moju verziju frizure.

Treba da izaberem šta da obučem. Iz lavine koja se sruči na mene kada otvorim ormar, biram najmanje izgužvane stvari – ok, može da prodje, nemarno polu-elegantno, uobičajeni stil… (Mada je elegancija veoma rastegljiv termin. Moja drugarica kaže da nismo svi isto ‘INTELEGANTNI’.)

Na brzinu se oblačim. Crno je tako zahvalno, sve se kombinuje sa svim. Uh, šminkanje.

NIKADA, NIKADA nemojte da se šminkate NAKON što ste obukli jedinu prihvatljivu kombinaciju za odredjenu priliku. Nekoliko minuta kasnije, maskara mi je iznad očiju i po obrazima, senka po crnoj bluzi, a ruž uglavnom na nadlakticama (Otkud tamo? Pa isprobavala sam koja mi boja odgovara!). Popravljam maskaru i razmažem olovku za oči. Skidam senku sa bluze i utrljavam je još gore.

Bacam pogled na nokte u sred tog haosa. Trebalo bi da ih nalakiram. Kad da stignu da se osuše? Imam još pet minuta fore.

Zamažem, razmažem i utrljam šta mogu od šminke da ne izgledam kao da sam se šminkala za vreme zemljotresa i izlećem iz kupatila. Uh! Nisam spakovala stvari u odgovarajuću torbicu! Najbrže moguće, iz torbe ‘za svaki dan’ prebacujem gomilu stvari u manju, lepšu  torbicu. Grabim rukama, ne gledajući šta sve trpam unutra. Papirne maramice, vlažne maramice, maramice za intimnu negu, ključevi od stana, ključevi od kola, ključ broj 12 ako kola zakažu, mali šrafciger, mini baterijska lampica (ženska torbica? Aha, sigurno!), novčanik, cigarete, rezervno paklo cigareta, upaljač, rezervni upaljač, telefon, dokumenta, blokčić za svašta, hemijska olovka, rezervna hemijska olovka…

Uh… i tako to traje. Telefon zvoni. Stigao je i čeka me. Brzinom munje izlećem iz sobe, noseći lak za nokte u ruci. Obuvam se, sredjujem, kačim torbicu na rame i u hodniku na stočiću lakiram nokte…

Krećem napolje… zaboravila ključeve… nisam zaboravila ključeve…zaboravila ključeve…moram da proverim… otvaram torbicu, kopam po njoj, razmažem lak, nokti su mi izrovani…fine, pravilne brazde… unutrašnjost torbice umazana….

Imam dobar osećaj, ovo će zaista biti savršen date….

5 komentara

  1. light-blue

    Bez Marfija bi bilo mnogoooooo dosadno:)

  2. gemina

    Aha… ali Marfi je najzanimljiviji kad se osmatra sa bezbedne distance!

  3. light-blue

    E, pa ne moze tako, kad ste na Ti!:P

  4. gemina

    Ma mi smo nerazdvojni! Nigde ne mrdam bez njega!

  5. light-blue

    Pusti ga malo, makar da odmori , alaaaa si posesivna…ccc

Ostavite odgovor

