Dreamscapes

Dating disasters – one too many

Čudan je odnos izmedju mene i Marfija. Uglavnom… kad se ne javi, već sam zabrinuta. Očekujem ga u svakom momentu, da me zaskoči iz bilo kog ugla… i kad ga nema – postajem nervozna, razmišljam šta mi sada smišlja…

U čemu je fazon sa muškarcima i njihovim ‘drugarima’? Koliko kompleksa, koliko poniženja, koliko problema zbog jednog (veoma često) malog organa!

Izlazim na dejt sa uspešnim poslovnim muškarcem. Zadovoljan je svojim poslom i veoma dobro ga radi. Brzo napreduje i dobro je plaćen. Puno putuje po svetu. Obrazovan je i načitan. Pomalo smušen. Zbunjen. Priča o svojim putovanjima, svojim obavezama. Deluje, za razliku od nekih prethodnih, ‘odraslo’. I to počinje da mi se svidja.

Predlaže šetnju. Pristajem. Krećemo prema obližnjem izletištu. Lagana priča, lagan hod. Uzima moju ruku u svoju. Nije mi neprijatan taj osećaj. Ali…

Kao grom iz vedra neba, potpuno nepodstaknut, počinje da se hvali svojom… veličinom! Direktno, bez uvijanja. Ostajem bez reči… i bez odgovarajućeg komentara koji bi ga zaustavio. On, naravno, nastavlja. Radoznalost i znatiželja me obuzimaju. Kao kad gledate neverovatno ružan primerak insekta i pitate se da li leti… Puštam ga da nastavi, ne verujući da može još dugo…

Ali…

Nakon dugačkog hvalospeva svom Organu, koji ga “nikada nije izneverio“… prelazi na priču o svim ženama koje su imale tu neverovatnu sreću da ga vide i intimnije upoznaju! Da ne pomislim SLUČAJNO nešto pogrešno, uverava me da je sa svim tim ženama, od svojih koleginica, preko komšinica do čistačice zgrade u kojoj živi, imao samo seksualne odnose, tipa šeme na jednu noć… pa da zato nije bitno što je većina njih bila udata! I tako…oda se nastavlja ad nauseam. Odavno sam prestala da slušam i počela da verujem da sam na prevaru prebačena u neku drugu, Marfi-na-kvadrat dimenziju.

Na kraju šetnje, kada odbijem poznanstvo sa Organom… ne veruje mi. Uverava me da priče o Veličini nisu samo hvalisanje, da je svaki centimetar tačan… želi da se uverim i sama pre nego što prihvatim ‘posao’. Ili se prihvatim ‘posla’, mislim se ja… Nakon mučnih razuveravanja, ne odustaje. Postajem sve bezobraznija. Kažem mu da ću ga strašno razočarati, ali žene ne jure za veličinom, osim ako je u pitanju veličina mozga! Kažem mu da je mnogo bitnija spretnost i tehnika od prostog posedovanja alata…

Izgleda da nisam baš ubedljiva kao što sam mislila. Pozdravljamo se na rastanku. Grozim se čak i od pomisli da treba da mu stisnem ruku. On mi kaže da će mi se javiti. Otpisujem to kao potpuno neverovatno (nije dobio šta je hteo, muški ego načet, bla bla…) i odlazim kući uverena da sam izbegla još jednu katastrofu.

Ne lezi vraže…

Nekoliko dana kasnije, stiže mi sms u kom se raspituje za moje zdravlje, a odmah zatim i mms u kom mi šalje fotografiju…čisto da me uveri da je govorio istinu…

MORAM da ponovim još jednom: u čemu je fazon sa muškarcima i njihovim ‘drugarima’??? Zar svaka racionalna misao leti kroz prozor na svaki pomen seksualnog? Zar je moguće da ne postoji ništa drugo što istom jačinom može da kontroliše u potpunosti njihove živote? I svaku misao?

I rest my case…

2 komentara

  1. light-blue

    Dok ‘drugaru“, ne prodje vreme, to je jedina misao, a kasnije se secaju, prepricavaju…ovo se odnosi na decu muskarce, a odraslog jos nisam upoznala, a cula sam da postoje i oni imaju i druge misli…valjda?!

  2. gemina

    HM…mislim da je kasnije, kad im ‘prodje vreme’, kako kažeš, još gore… onda postaju opsesivni i na sve načine pokušavaju da kompenzuju veliki nedostatak…

    A čula sam i ja da postoje oni koje ne razmišljaju ‘malim mozgom’… ali mislim da to već spada u urbane legende!

Ostavite odgovor

