Dreamscapes

One of those days…

Prvo što mi padne na pamet kada naidje jedan ovakav dan je citat Mike Antića “Nemam volje ni da živim ni da se ubijem…“ . Valjda je to normalno, tešim se. Posle nekoliko dana velike aktivnosti, jurcanja tamo-amo… dolazi do pada adrenalina, raspoloženja, inventivnosti, motivacije…

I danas je TO.

Jedan od onih…. ‘hocu-da-slušam-lakiće-da-čitam-lakiće-da-gledam-lakiće’ dana. Dan kada ništa nema tako dobar ukus kako sladoled. Osim možda kokica… Kada ne smem NI SLUČAJNO da počnem da sredjujem neke stare papire… iz straha šta me odatle može napasti… NI SLUČAJNO ne preturati po starim stvarima, beleškama, mailovima, vezama… Zatvoriti se čvrsto u vakumiran prostor, zaglušiti se muzikom i ne dozvoliti da proviri bilo šta što može da izazove reakciju zbog koje ću već pet minuta kasnije, kad proradi poneka siva ćelijica, zažaliti.

Čitam neke blogove oko mene (one iz kolone desno, naravno), čitam neke knjige koje sam odavno želela da gustiram, slušam neku muziku koju sam već počela da zaboravljam… i ne pravim velike planove. Samo do sledećeg trenutka. Samo do sledećeg uzdaha i izdaha.

Gde god me melodija ponese….

1 komentar

  1. zelenavrata

    Ko se nije danas otrombosoljio(alal mi izraz), na ovih trti 7 stepeni?
    Topimo se kao zvaka na suncu, razvlacimo, lepimo i nista pametno. Neka postoje stvari za beg, muzika, knjiga, blogovi…pasivno nerasipanje i pasivno skupljanje misli i energije, potrebno je i to, i dobro je da postoji.
    Znam neke, koji ne staju, kao masine su, roboti, a kad stanu…ne krecu vise. Neka pauzica u hodu, zdrave su!

Ostavite odgovor

