Dreamscapes

My dear disorders

Patim od sledećih bolesti:

* Infomania – bar po petnaest puta dnevno proveravam poštu. Na svakih petnaestak minuta proverim da mi nije stigla poruka na telefonu. Iako nije. Iako bi me iritantno ciliktanje aparata obavestilo da jeste. Iako bi mail stajao tu gde je i kasnije. Kad god prodjem pored kompa ili telefona… kratki klik tamo, mali klik ovamo… and all is right with the world!

*Bibliomania – kada putujem negde, nosim nenormalne količine knjiga sa sobom. Nenormalne. Ako idem negde za vikend, na primer, ograničiću svoju manije na 2 knjige. Ako je u pitanju letovanje… mora ih biti bar desetak. Za različita raspoloženja. Rezerve ako mi se ova ili ona ne svide. Za paravan na plaži ako želim da izbegnem nekog dosadnog. A i ako ne želim. Za svaku moguću priliku ili nepriliku. Kad idem na posao (ako iskrsne pauza). Kad idem bilo gde autobusom. Bar sam našla dijagnozu… I am not alone!🙂

*Password fatigue – ne znam više koju šifru sam gde ukucala i koju za šta koristim. A stalno se negde registrujem. I stalno su to šifre tipa ‘logično je, zapamtiću’. Naravno, nikada ne zapamtim. Pokušala sam da svuda imam jednu istu šifru. Onda na jednom sajtu traže uz slova i broj. Na drugom traže veći broj karaktera, na trećem manji. I tako… Traži se izgubljena šifra. Poštenom nalazaču sledi nagrada.

*Murphy companion – o ovome sam već pisala. Ali ljutio bi mi se moj najbolji drug da ga ne spomenem.

*Magpie personality – sve živo skupljam. Najnovija pasija su mi bookmarkeri. Inace sam manijak po drugom pitanju: ako mi se nešto svidi, moram da ga imam! (Ovde uglavnom spadaju knjige, filmovi i muzika.)
Papirići, ceduljice, neki čak iz osnovne škole… spakovani i sačuvani. Idiotija nad idiotijama: čak imam i kutijicu u fijoci u kojoj stoje delovi pokvarenih hemijskih olovaka – po sistemu “možda zatreba“… Razne rezervne delove za kompjuter, telefone, i ostala sokoćala…bolje da ne nabrajam. Stare fotografije, takodje. Mada, počela sam da radim nešto pametno skoro, da ih skeniram i tako ih čuvam ‘složene’ u kompjuteru…. koji, sad se podsetih, još jedno mesto za skupljanje svega i svačega. Razni sajtovi su bookmarkovani, razni mailovi sačuvani (retko ih i brišem), razni zapisi, tekstovi, prevodi… sve će to jednom zatrebati….
Ah, da, još jedan momenat: bočice sa parfemima koje sam volela i koristila – u svakoj je ostalo za taman po jedan ‘štrc’…i one se uredno čuvaju!

*Open-window mania – gde god da spavam, mora bar nešto da bude otvoreno. Usred zime? Usred zime! Makar malo da odškrinem prozor…

*Red-tape-phobia – mrzim bilo kakvo davljenje sa dokumentima, jurnjavom za kojekakvim papirima, stajanje u redovima, čekanje u prašnjavim, zagušljivim hodnicima. Toliko ih mrzim da šest ili sedam godina nisam ni imala zdravstvenu knjižicu. Ni provirila kod lekara. Po sistemu ‘priroda sve to radi sama’. Što me opet vodi do…

*’Nije mi ništa’ sindroma – najbolji primer za ovo: slomila nos. Nije mi ništa, otišla kući i legla da spavam. Srećom, roditelji su uvek tu da naprave frku i paniku. Pa sam ipak otišla kod lekara. Pa su mi ga tamo lomili ponovo i ispravljali. HMPH!

*Smejotitis na sahranama – čula sam da je ovo prilično često oboljenje. Simptomi su mu napadi smeha u najnezgodnijim situacijama. Kreću se od laganog smehitisa sa treskanjem ramena do nasilnih napada smehotresa praćenim odgovarajućim vokalnim procesima, nimalo prijatnim za okolinu i situaciju.

*Multitasking disorder – ne mogu nikada da radim samo jednu stvar. Ako sedim za kompom i kucam, onda ću i da pijem kafu, bacim povremeno pogled na TV, odgovaram na SMS, i šaram po najmanje pet-šest sajtova. Šta god da uzmem da radim, to je tako. Bar tri stvari istovremeno. Inače kao da ne radim ništa.

*Dieting disbalance – čim pomislim na dijetu, koja mi je preko potrebna, istog trenutka sam neverovatno gladna. Ovo je, takodje, često oboljenje, praćeno slučajevima čokoladnog trovanja, sladolednog preterivanja i kokica-manije.

*Shopaholism – česta bolest kod žena svih profila. Kako objasniti muškarcu kako mi je srce puno kad nadjem baš savršenu torbicu koju sam zamislila pre nego što sam je videla? I apsolutno neopisivo nezamislivo dobre sandale baš u trenutku kad sam pomislila da ih nemam dovoljno za ovo leto? Retail-therapy nije samo američki mit. Zaista se mnogo bolje osećam nakon dana provedenog u lunjanju gradom, sa punim kesama dragocenosti, slučajno pronadjenih… ili dragocenosti pronadjenih po sistemu ‘najbolje od najgoreg’. Svejedno. Ali… kad se vraćam kući natrpana knjigama, krpicama, raznim džidžama nakon celodnevne terapije po prodavnicama raznih fela… sve mi je potaman. A najviše minus na tekućem računu i zaduženje na brojnim kreditnim karticama!

*Nenavid-izam – kompletni sam nenavid, i to glasno priznajem! Nemam mere ni u čemu! Sve je do smrti… Hrana, piće, muzika, ljudi… Sve je u ekstremima! Ne umem da prestanem kad počnem! Nema spasa!

To be continued… ad infinitum!

17 komentara

  1. zelenavrata

    Ma, nista ti ne fali, savrseno si normalna!
    Dijagnoza ti je dupli blizanac u horoskopu, i to je sve🙂

  2. Ali to je neizlečivo!

  3. zelenavrata

    Izlecivo je, znas i sama. Samo trenutno nema leka, a kad se pojavi….bice sve ok!

  4. Ma kako je izlečivo? Ja sam Blizanac, tu promene nema! I da… setih se još jedne teške boljke… ne znam kako sam mogla da je zaboravim! (dopisala sam je, naravno, i to boldirano!)

  5. atajlo

    *Password fatigue
    „logično je, zapamtiću!“
    😀

    ISTOISTOISTO.

    Još mi NI JEDNOM nije uspelo.

    A izgledalo je potpuno logično.😀

  6. Ma znam, Atajlo… čak sam probala i najgluplji mogući trik – da pass bude naziv monitora (uvek mi je pred očima, nema šanse da omane)… onda promenim monitor… i zaboravim koje su brojkice tamo bile posle “samsung“!

  7. atajlo

    Ne znam gde su ti to potrebni i brojevi, ali veruj mi na reč, odustala bih i od života kad bih to morala da zapamtim. A kad zapišem, ne pitaj me zašto i kako, posle pola sata papirića na kome sam zapisala više nema, nigde ga nema, i nikad se ne pojavi i više ga nikad nema.😦

  8. Aha… dakle i ti se družiš sa mojim najboljim drugom, Marfijem?

  9. atajlo

    Dakle da.😀
    Vidiš, Gemina, on i laže.
    Meni se, ni broja se ne zna koliko puta, zakleo da je moj najbolji drug.😕

  10. Znači, vara me? I to sa tobom? Hm… samo ne znam kako uspeva kad se ne odvaja od mene!

  11. zelenavrata

    Ma i kod mene je cesto, opak je to lik, kad ti kazem.
    Blizanise nas sve redom:P

  12. atajlo

    Šalim se.
    Neka ti ga. Neću tuđe!!! 🙂

  13. Pa nekako imam osećaj … da nijednoj od nas nije tuđ… odakle mi samo to?

  14. atajlo

    Ne znam. Možda te vara osećaj? A možda ja samo ne znam. Ali zaista ne znam.😕

  15. U svakom slučaju, moram da ti čestitam, pa makar i ovde… što se tako dobro nosiš sa poplavom zgubidana na svom blogu.

  16. passworda imam dva komada. jedan je sa brojevima i slovima, a drugi samo slova i dugačak je (taj stavljam tamo gde mi traže dužinu) i tako sam rešila problem🙂
    malo veći imam sa id-evima😀 ali sam se ograničila na 3-4 sajta i to je. ne moram baš svuda da drvenišem😉
    ostale boljkice i nemam baš, možda ono smeškanje u najnezgodnijim situacijama, ali uspem da se iskontrolišem, uglavnom. skupljanje svega i svačega sam prebolela kada smo se prvi put selili i mama mi je pobacala pola stvari (ustvari smeća i gluposti), a dotuklo me je to što mi je tada jedan mamlaz umesto da mi ubaci neke kodeke u računar, ponovo instalirao win, tako da sam ostala i bez slika, priča, bookmarka i svega sličnog . . . sada sakupljam samo knjige i ponekad reči🙂 i možda se mogu pronaći u ‘rađenju više stvari odjednom’ (i ovaj komentar kuckam iz tri puta😉 ), jer mi dosadi da radim jednu stvar, pa malo radim nešto drugo i to je to.
    mislim da sve može da se ‘izleči’ jednostavno pobacaj te bočice i kupi jedan parfem koji ti se dopada (jedan ‘dnevni’ i jedan ‘noćni’), tako i sa šminkom. hemijska je 30 din (ako nije parkerova), ne verujem da ćeš ih ikada popravljati, jednostavno se ne isplati🙂

  17. Hvala na savetima, @drveni… mada su malo off mark. Nije poenta u tome da li je nešto praktično ili ne, i koliko je jeftinije i pametnije baciti staro i kupiti novo. Da su ‘disorders’ praktične prirode, ne bi se tako ni zvali, zar ne?

Ostavite odgovor

