Dreamscapes

Maybe Blue

*

Maglim se u plavom dimu.
Oči previše plavog.
Sanjam i budim se – plavo.
Plavi dodir u svitanje.
Tvoje ruke nevidljivo plave.
Tvoji dečački plavi osmesi.
Čaša i plava tečnost u njoj.
– Gde si?
Iza tebe, ispred tebe, pored tebe.
Plav vazduh iz pluća.
U tebi.
San plavog i san u plavom.
Plavo treperenje u grlu.
Pulsira mali prst na nadlanici.
Plavo.
Vrh nosa plav.
Ujed blag i plav.
Nemušte plave misli.

Ne, nije mi ništa.
Plava prašina u očima.
*
Neki vetar novembarski.
Lud i plav.

5 komentara

  1. zelenavrata

    Maybe green:)
    Bitno je da sanjamo, i to u boji.

  2. A bitno je i da se budimo… i da su boje još tu!

  3. zelenavrata

    Ziveli sareni snovi i sareni snovi na javi!

  4. atajlo

    U februaru, takođe, vetrovi hoće da se prave ludi.

  5. zelenavrata

    Meni je sad sve jasno. Otvori mi atajlo oci!
    Rodjena sam u februaru, zato sam…..

Ostavite odgovor

