Dreamscapes

Possibility and Ability

“Ne umem da izigravam glupaču.“

Ako nešto može da me izvede iz takta onda je to ova rečenica. Iz više razloga. Prvo, osoba koja ovo izgovara uzima zdravo za gotovo da je pametna i prepametna i ne dozvoljava svom silnom intelektu da se sakrije ni na trenutak. Drugo, ako je već pametna, ništa lakše nego izigravati glupost. I treće, najbitnije, osoba koja ovo kaže je kukavica, čime poništava svu svoju pamet jer ne ume da izgovori “NEĆU da izigravam glupaču“. I time je postigla svoj ‘cilj’. Pokazala kako UME da bude glupa ako je muškarac kome ne želi da kaže NEĆU u blizini.

Jedno je dozvoliti muškarcu da vodi igru, a nešto sasvim drugo pustiti ga da izmašta osobu kakva mu odgovara. Svi to radimo, da se ne razumemo pogrešno. Ali se muškarci retko lome da se naguze i igraju kako mi sviramo. I tu je i kvaka 22. Ne želim muškarca koji će da igra samo po mojim pravilima. S druge strane, ne želim da budem žena koja će da trepće i smeje se na glupe fore jer je tako ‘simpatičnija’. To nije moja ideja šarma.

Ljuta sam. Na žene koje se proglašavaju naprednim i modernim, a svom sinu zabranjuju da pridje kuhinji, iako ga kulinarstvo zanima, jer je to, zaboga, ženski posao. Na žene čiji muževi ne znaju ni gde im gaće stoje u sopstvenoj kući. Jer ne moraju da znaju. Jer je ženica tu. Na žene koje napuštaju fakultet kad se udaju. Jer su postigle vrhunac u svom životu. Imaće kome da peru noge. Besna! Na žene koje propovedaju samostalnost, a smatraju se neostvarenim i neuspešnim ako nemaju muškarca pored sebe! Na žene koje religiozno prate sve TV serije i žele da budu jedna od plastičnih faca sa ekrana. Zar nisu primetile da u tim serijama sve žene –  advokati, doktori, detektivi, intelektualci – prvo imaju dobre sise, veoma kratke suknje, duge kose kojima redovno zamahuju, pa tek onda izgovorenu rečenicu? Da li uopšte da spominjem žene koje nose tange samo zato što to njihovi partneri vole, iako su im krajnje neudobne i bolne? I da li su gore one koje nose visoke štikle koje ne vole jer im je muškarac rekao da u njima izgledaju seksi ili one koje nose ravne cipele, iako vole štikle, ali njihov muškarac ne voli kada su 2cm više od njega?

A o muškarcima bolje i da ne počinjem priču…

17 komentara

  1. zelenavrata

    Vreme je da te vakcinisemo protiv besnila, jer se to nece promeniti:P
    Jojjj sto volim da se pravim pametna, lalalalalalalalala:P

  2. 😛 Ti si onda ona druga krajnost!

  3. zelenavrata

    Trazi vakcinu i protiv ovakvih kao ja:P

  4. Protiv takvih, na sreću, nema leka!😛

  5. carica

    kad hodam na štiklama leđa su mi prava
    to je moja ideja šarma

  6. Na svu sreću, imamo različite ideje, i to svet čini zanimljivim mestom!🙂

  7. Za prosečnog muškarca si zahtevna. Za vanserijskog si izazov.

  8. sažeto i oštro rečeno ono što je ustvari u velikoj meri istina.

  9. Sizife, zar prosek ne formira pravilo? A oni vanserijski… čuvaju se za one vanserijske, valjda.😛
    PS. Drago mi je što te vidim i ovde🙂

    Drveni, jeste oštro… ali na neke stvari ne mogu blagoteleći da odtrepćem svoje🙂

  10. Ja se samo pitam da li je to glupost ili hrabrost hodati u sandalama sa platformama tolikim da ti svaki korak u njima predstavlja realnu opasnost … mislim da je sažaljenje ono što osećam prema takvim ženama

  11. Kako da ih sažaljevam, Dada, kad je to njihov svesni izbor?

  12. Pa upravo zato što svesno ne uspevaju da izaberu nešto malo manje debilno

  13. hahahahaha
    Good point!!!

  14. odusevim se kad neko tako dobro upakuje sve sto i sama mislim; prateći glavni koren sve do onih najdubljih, tankih žilica.
    mocno! :)))
    uvek me podsetis koliko obozavam lucidnost…

  15. Hvala, alana… neverovatan kompliment… crvenim!
    PS. Postavila sam ovde, na blogu, dve moje omiljene pesme Marije Šimoković,“Imela“ i “Moj Bog“ … pa ćeš mi reći da li sam mnogo pogrešila🙂

  16. zelenavrata

    Gde si blizancice, nema te pa jock, da nisi zaglupavela?:)
    Falis mi!

  17. zelenavrata

    Nucila sam smaliceeeee, ovaj mi se svidza, vidi ga🙄

Ostavite odgovor

