Dreamscapes

Melodija Dodira


Izmedju dva dodira

ušuškan mrak

jedne ulice

koja stidljivo ljubi horizont

i dva akorda na gitari

malo gustog crnog vina koje oboji čašu

i zatalasa senku pritajenog pogleda

… onako kako je duša tečna kad je dotakne melodija…

Ispod epidermisa stanuju sećanja

Na erupcije osmeha

Vibrira zagasita nota u tvom glasu dok mi izgovaraš ime.

Prilazim ti poput slikara

Dok, začaran, oblikuje svakodnevicu

Bojama svojih prstiju.

Tvoj pogled je u mom grlu sveže iscedjen sok grčke pomorandže

Na trepavicama mi gore vrtoglava sunca.

Mirišu divlje šume

I slani koraci obala koje odlaze.

Talasi čežnje se uznemireno dižu ka mesecu

i zagasito gore utapajući se u njemu

… onako kako je duša tečna kad je dotakne melodija…

7 komentara

  1. zelenavrata

    Meni ovo lici na jedno lepo vodjenje ljubavi, sa samim sobom i secanjima, sa sve gorcinom u ustima i opijenoscu u glavi.
    Uzivanje sa samim sobom, u svojoj glavi. Srecni su oni koji to umeju i koji su to doziveli.
    Omasi li temu?🙄

  2. Izmedju dva dodira ušuškan mrak jedne ulice… A izmedju nas dvoje vec odavno veliki jaz.. podseti me.. Lepo, ali zaista lepo..

  3. Zelena, hoćeš da mi kažeš da ti izgleda kao da… mrtva pijana ‘vodim ljubav sama sa sobom’ (da ne koristim sad ONAJ drugi izraz)? Hm… na kraju balade, uživanje se računa, a?

    Luna, hvala🙂

  4. zelenavrata

    Nisam bre mislila na masturbiranje bre (ala sam fina a, nisam rekla drkanje😛, mislila sam ljubavnu igru u glavi, mislima.
    A, ti nisi to mislila?
    Kako bre uspes uvek da me zabunis sa pesmama tvojim?
    Ako si mislila na pravo vodjenje ljubavi, onda ovo tumacim, kao nesto sto ima i strah, i nesigurnost, i zelju i opijenost i ceznju…sve ono sto se desi…….opet mi deluje kao da on nije tu, bar je duhom odsutan. Tako je osetih ja. Kao vodjenje ljubavi dve duse, ne tela.
    Ala sam se zapetljala😛

  5. Dobro zvučiš kad se zapetljaš🙂

  6. zelenavrata

    :p😛 :p😛 :p😛 ;p

  7. zelenavrata

    Vid svaki treci sam ubola, ccc😛

Ostavite odgovor

