Dreamscapes

Dvadeseta – Pablo Neruda

Mogao bih pisati stihove još tužnije ove noći.
*
Napisati, na primjer: “Noć je osuta zvezdama,
i u daljini modre trepere zvezde”.
*
Noćni vetar bludi po nebu i peva.
*
Mogao bih pisati stihove još tužnije ove noći.
Voleo sam je, a ponekad, i ona je volela mene.
*
U noćima kao ova, bila je u mom zagrljaju.
Tol’ko je puta poljubih pod beskrajnom kapom nebeskom.
*
Volela me, a ponekad, i ja sam nju voleo.
Ko ne bi voleo njene oči krupne i sigurne?
*
Mogao bih pisati stihove još tužnije ove noći.
Misliti kako je nemam i kako je izgubih.
*
Slusati beskrajnu noc, bez nje jos beskrajniju.
A stih pada na dušu kao na livadu rosa.
*
Šta mari što moja ljubav ne mogaše da je sačuva?
Noc je osuta zvezdama i ona sa mnom nije.
*
To je sve. U daljini nečija pesma. U daljini.
Moja se duša ne miri s tim što sam je izgubio.
*
Ko da je žele privući, oči je moje traže.
Srce je moje traži, a ona sa mnom nije.
*
Ista je noć u kojoj se isto drveće belasa.
Mi, nekadašnji, već nismo ono što besmo.
*
Već je ne volim, sigurno, ali kako je voleh.
Moj glas je tražio vetar da bi joj do uha stigao.
*
Drugome. Drugom pripada. Kao nekad poljupcu mome.
Njen glas, blistavo telo. Oči njene bez kraja.
*
Već je ne volim, sigurno, al’ je i volim možda.
A ljubav kratko traje, beskrajan zaborav je.
*
U noćima kao ova, bila je u mom zagrljaju.
Moja se duša ne miri s tim što sam je izgubio.
*
Mada je ovo poslednja bol koju mi ona nanosi,
I ovo poslednji stihovi koje joj ja upućujem.

1 komentar

  1. zelenavrata

    Ubice me, `leba mi, samo da se zna.

Ostavite odgovor

