Dreamscapes

Patkokokoška

“Petao je kljucao Patkokokošku, a posle se opredelio za babu.“ Ovo je rečenica učenice petog razreda, na pismenom zadatku iz srpskog jezika. Patkokokoška je inače kokoška koja je pomislila da je patka, pa je krenula u let, ali je udarila u ogradu.
ZAKLJUČAK: “Meni se svidja ovaj smešan dogadjaj zato što i kokoška hoće da leti i zato što PETO više voli babu. Sigurno se pitate šta je sa patkama, a one su upale u šume, rupe i reku, pa sad ne mogu da IZIDJU iz njih, i sigurno su ošamućene.“

Početak pismenog zadatka jednog drugog petaka: “Jutro je osvanulo izašao sam napolje ja to uvek radim kad ustanem.“ Inače, tema zadatka je bila “Zimsko jutro“. On je napisao naslov “Zimsko sutra“.

Na pitanje šta se dešava sa njima, što su poludeli i izbezobrazili se, jedna učenica sedmog razreda mi je dala savršeno objašnjenje: “Nismo mi baš pod vaser-vagu!“

Ta ista učenica je, inače, godina dana ranije, prekopala sve rečnike da nadje kako se kaže peta strana sveta na engleskom, znala je samo četiri!

Objašnjavam prvacima koji su tek naučili brojeve i boje na engleskom kako ćemo da se igramo. U radnim sveskama imaju nacrtane brojeve, a treba preko kasetofona da čuju kojom bojom će obojiti svaki broj. Pet puta ponavljam (papagajisanje, tako je uvek sa prvacima): “Čim čujete boju, odmah uzmite bojicu i obojite taj broj. Čim čujete, počnite da bojite! Znači, čujemo boju, odmah prepoznamo broj, i bojimo“ – i tako nekoliko puta. Jedan mali me gleda iz prve klupe, razrogačen. Kad sam (konačno) ućutala, kaže, svadjalačkim tonom:
– A je l’ ti stvarno misliš da će ova knjiga da ti progovori?

I na kraju, biseri sa poslednjeg pismenog zadatka sedmaka. Trebalo je da prevedu pojedine rečenice iz poznatih tekstova. Pa sam dobila ovakve prevode:

I have always wanted to walk along the catwalk. – Nikako ne mogu da nadjem čuvara za mačku.

I’m moving into the office next door. – Gledamo filmove iza vrata.

“Choose something more sensible“, my parents always say. – Cipele ponekad izgledaju jednostavno, moj prijatelju!

I moj omiljeni:
Are you fit and healthy? – Ti si tačan ili netačan?


3 komentara

  1. Slatko sam se nasmejala.😀
    „- A je l’ ti stvarno misliš da će ova knjiga da ti progovori?“😆 Preslatki su u svojoj iskrenosti i neposrednosti.

  2. Joj, ma bio je skroz sladak, a zamisli još zbunjenu facu, koja kreće da se svadja… uz to i R i L izgovara kao V😛

  3. neprilagodjena

    Hahahha, zanimljivo je tebi s njima😛

Ostavite odgovor

