Dreamscapes

(B)linkanje

Evo, već skoro godinu dana ovde piskaram i čituckam i mislim da je red da spomenem neke blogove i blogiće koje redovno posećujem (iako retko ostavljam komentare, na žalost ili na sreću), a posebno one na koje sam navučena na najgori ‘kad će sledeća epizoda’ način.

Dakle… fanfare?

Prvo moram da izdvojim dvoje ljudi koji fenomenalno, FENOMENALNO pišu. Hoću da budem oni kad porastem!

Alana, čarobnica, koja se fantastično igra rečima i idejama i često uhvatim sebe kako ponavljam neku njenu formulaciju ili sliku, nesvesno, a više nego često se vraćam da iščitam ponovo ono što je napisala, svaki put zadivljena nad nekom drugom senkom nad svakodnevnim.

Odmah do nje je Laudanum, za koga verujem da je zaista veliki pisac, samo se krije u malim formama (u kojima, opet, ničeg malog nema. Njegove reči imaju veliki odjek!).

Za dozu woman-power pogleda na svakodnevno i zdravog sarkazma, tu su uvek Mahlat i Whisperer.

Kada želim da se podsetim kako je slatko uživati u životu (a slatko je čak i kad je gorko), posetim Porcus, Neprilagodjenu i Violante.

ArtMistakes me neprestano podseća na to koliko veliki možemo svi mi da budemo.

Charolija je zaista čarobna. Ona je tu da me podseti da letenje ne spada samo u domen snova. I da postoji više načina da se poleti.

Dare, Džejn i Sizif su uvek tu da upadnem u kliše zavidnog piskarala čitajući ih i iznervirano odvalim ‘Kako ovo nisam ja napisala!’ A nisam. Niti mogu. Ipak za to treba posebnog talenta.

Nekad treba napuniti dušu slikama koje  podražavaju poeziju života, a Dadine slike  i na najlepši mogući način čuvaju ono detinje u nama.

I gde god odlazila,  uvek se vraćam na mesto koje je Bilja načinila posebnim. Ili Mika. Svakako, njih dvoje zajedno.

Hi-Fidelity me podseća na neka račvanja na putevima, pri čemu samo mogla da krenem jednim, a izabrala sam drugi put. I ni od jednog izbora nisam previše daleko da ga se ne bih setila i zapitala se ‘Šta ako…’. Kod nje je to čista poezija, za razliku od nas ostalih…

Spes me često podseti kako je slatko stvarati svet i posmatrati svet nevinim očima.

Zelena me jednostavnim, pravim putevima vodi do komplikovanih mozaika i lavirinta iz kog često nema izlaza.

I na kraju, njih dve su me prve, pre svih ostalih, uverile kako blogovanje može biti očaravajuće, i navukle me da poželim da budem delić ovog sveta. I iako sve redje pišu (na moju neizmernu žalost), meni su neki njihovi postovi neizmerno značili. Obe su majstori igranja rečima i oživljavanja reči.  Aurora, koja je sebi zaista izabrala pravi nick – retka i dragocena svetlost, i Chloe, koja je za mene neiscrpni izvor čuda. Devojke, gde god da ste, svratite ponekad i ulapšajte svakodnevicu svojim bojama!

15 komentara

  1. A ti si tu da das onu finu dozu zacina bez kojeg svi mi ne bismo bili ovakvi kakvi jesmo🙂

  2. Hvala, Mahlat, pohvala od tebe baš puno znači!

  3. Ala mi munu oksimoron😛
    I opet si sve izblizanisala😉
    Ti si meni jedan od omiljenih pisaca, valjda to znas.
    Samooooo, da manje blizanises🙂

  4. Pa kako ja mogu bez blizanisanja? To bi bilo kao da od tebe tražim da budeš manje zelena!

  5. neprilagodjena

    Hvalaaaaaaaaaa, meni je tako opustajuce kad svratim do tebe, tako jednostavno i lagano i uzivam u tvom izboru pesama.. Mnogo mi je lepo ovdeeee😀

  6. Joj, hvala, neprilagodjena… dodji kad god možeš, odmah stavljam kafu. Turska, nes?🙂

  7. Meni draga, stavi jednu tursku, jaku bez šećera.🙂 Samo ti blizaniši što više, a sad će i proleće, pa u avanture, da nam pišeš lepe postove. Imenjakinja, pa bliznakinja, ma draga si mi načisto.😀

  8. Eto, čak i pijemo istu kafu. Moj tata šarao ili tvoj?🙂

  9. Hahaha…ma ko šta pita tate, to samo mame znaju.😀

  10. Onda bi najbolje bilo da pretresemo komšije, da vidimo da se negde ne poklapaju!😛

  11. Ajme.🙂

    Reći ću samo ovo… Privilegija i čast je biti na ovoj listi. Em što je napisao neko poput tebe, em što se na njoj nalaze sjajni blogeri, i nikako ne mogu da se otmem utisku da sam ja tu zalutala.🙂

  12. Nisi zalutala nikako, Džejn… daleko od toga! Trebalo bi da se nalaziš i na nekim mnogo bitnijim ‘listama’…

  13. Hvala Gem!

  14. Nema na čemu, ali ZAISTA!

  15. Čitam i crvenim. I odoh kući ja sad. Hvala, Gemina.🙂

Ostavite odgovor

