Dreamscapes

Personality Test

Malo sam se igrala. Naletela slučajno na jedan test ličnosti koji mi se učinio prilično detaljan i ne-amaterski. Pa ga prosledjujem dalje. Ispod su moji rezultati. Ne znam koliko su tačni. Volim da mislim da jesu. Test možete uraditi ovde.

A ne mogu da odolim da ne prokomentarišem ovu tabelu. Interesantno da najviše procenata imam kod stavki Artistic, Hedonism, Sexuality i Extraversion, a odmah zatim i Need to dominate. I tačno i nije. Sve stvar perspektive iz koje se posmatra. Najmanje imam za Religious, što je i relativno tačno, ako religiju posmatramo čisto kao doktrinu. Ne znam samo odakle im 56% za paranoičnost, ni 70% za medju-zavisnost. Tu se nešto baš i ne vidim. Hm. Možda treba razmisliti i o tome? Svidja mi se sto mi je avoidance samo 16% (nikad nisam bežala od problema), a otpor prema promenama samo 30%.

capture

Stability results were high which suggests you are very relaxed, calm, secure, and optimistic..

Orderliness results were moderately low which suggests you are, at times, overly flexible, improvised, and fun seeking at the expense of reliability, work ethic, and long term accomplishment.

Extraversion results were high which suggests you are overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense too often of developing your own individual interests and internally based identity.

trait snapshot:
social, outgoing, worry free, optimistic, upbeat, tough, likes large parties, makes friends easily, rarely irritated, open, enjoys leadership, trusting, dominant, thrill seeker, strong, does not like to be alone, assertive, mind over heart, confident, controlling, feels desirable, likes the spotlight, loves food, social chameleon, hard working, concerned about others

11 komentara

  1. This blog’s great!! Thanks🙂.

  2. Radila sam i ja taj test.
    Dobar je, meni dopada i prilično mi je tačan

    Mene je posebno pogodilo, što mi je onaj “histrionic“ posebno visok, negde oko 90%.
    Dokaz da sam željna pažnje i da sve mora biti o meni…🙂

  3. Ja cu na kurovdan da ga uradim. Toliko engleski ne znam.
    A sto ga nisi prevela jbt?

  4. Pa dobro, bre Zelena, mogu li ja da prevedem sve što je na engleskom na netu?

    Ivana, i meni je delovao OK. Mada ovo ‘histrionic’ znači pre onako, dramatično i prenaglašeno. Osoba sklona drami i preteranosti… u tom fazonu.

  5. Pa i ja dramim i preterujem, obično kada nisam u centru pažnje🙂

  6. Hah, po ovome najviše procenata imam kod stavki Intellectual, Religious, Humanitarian (čovek bi pomislio da je Sv. Toma Akvinski radio test🙂 ), ali i Conflict Seeking i Paranoia. xD Ako ništa drugo, slatko sam se nasmejala…

    Ipak mislim da za procenu nečije ličnosti treba mnogo više od kompjuterski obrađenog upitnika.🙂 Svakako da je zabavno, ali je veliko pitanje koliko je zaista tačno, s obzirom da je kod ljudi izražena subjektivizacija rezultata ovakvih testova.

  7. Džejn, ne kažem da je pravi test, po JUS-u, ali svakako je korak dalje od raznoraznih Internet testova tipa ‘Šta biste uradili kada vidite svog dečka da se nabacuje vašoj najboljoj drugarici?’… pa tri ponudjena, deafult-odgovora za tijejdžerke…
    Dakle, da se nadjemo negde na sredini, a?🙂
    A osim toga, ako si ti Toma Akvinski koliko si Humanitarian, ja sam u najboljem slučaju Hitler, poredeći istu tu osobinu!😛

  8. Şinoć ja krenula da radim test i prekinula me jedna devojčica na msn-u.😀 Sad me mrzi da počinjem ponovo, a i šta ima da ga radim, sve je jasno odavno.😆

  9. Charobna, pa reci tim bezveznjakushama da te ne prekidaju…🙂

  10. Dobar je test, sasvim solidna pitanja, dovoljno da se po savremenim psihoanalitickim saznanjima sklopi kompletna slika. E sad, problem je, naravno sa subjektivnim odgovorima. I ja sam par puta zastajala: cekaj,da li sam stvarno takva?

  11. Milan

    Extraversion |||||||||||| 50%
    Stability |||||||||||||||||||| 86%
    Orderliness |||||| 22%
    Accommodation |||| 18%
    Interdependence |||||||||||| 43%
    Intellectual |||||||||||| 42%
    Mystical |||||||||||||||| 63%
    Artistic |||||| 30%
    Religious |||| 16%
    Hedonism |||||||||||||||||||| 90%
    Materialism |||||||||||||||||||| 83%
    Narcissism |||||||||||||| 56%
    Adventurousness |||||||||||||||| 70%
    Work ethic |||||||||||||| 56%
    Humanitarian |||||| 30%
    Conflict seeking |||||||||||||||||||| 83%
    Need to dominate |||||||||||||||||||| 90%

    Romantic |||||| 30%
    Avoidant |||| 16%
    Anti-authority |||||||||||||| 56%
    Wealth |||||||||| 36%
    Dependency |||||| 23%
    Change averse |||||||||||| 50%
    Cautiousness |||||||||| 36%
    Individuality |||||||||||||||||||| 83%
    Sexuality |||||||||||||||||||| 90%
    Peter pan complex |||||||||| 36%
    Family drive |||||| 30%
    Physical Activity || 10%
    Histrionic |||||||||||||||||||| 83%
    Paranoia |||||||||||| 43%
    Vanity || 10%
    Honor |||||||||| 36%
    Thriftiness || 10%

    Stability results were very high which suggests you are extremely relaxed, calm, secure, and optimistic.

    Orderliness results were low which suggests you are overly flexible, improvised, and fun seeking at the expense too often of reliability, work ethic, and long term accomplishment.

    Extraversion results were medium which suggests you are moderately talkative, outgoing, sociable and interacting.

    trait snapshot:
    messy, tough, disorganized, fearless, not rule conscious, likes the unknown, rarely worries, rash, attracted to the counter culture, rarely irritated, positive, resilient, abstract, not a perfectionist, risk taker, strange, weird, self reliant, leisurely, dangerous, anti-authority, trusting, optimistic, positive, thrill seeker, likes bizarre things, sarcastic

    zanimljivo

Ostavite odgovor

