Dreamscapes

SOS telefon za žrtve kognitivnog nesklada!

Koliko puta vam se desilo da vam je jedan odredjen pojam na vrh jezika, a nikako da se setite? Ima li goreg grčenja mozga nego kad znate da znate, a nikako da ispljunete? Hiljadu puta mi se desi –  jedna reč, na srpskom ili engleskom, nečije ime, naziv knjige/filma/pesme… ma znam, i BAŠ mi je tu… samo nikako da stigne do usta!

Istinita priča: pre par godina, sedim i cirkam sa drugom, kreće se priča ka filmovima, glumcima… i dolazimo do problem-situacije! Nikako da se setimo imena glumca… i on i ja znamo na koga mislimo, i znamo da je to baš taj glumac, samo nikako imena da mu se setimo! Iznervirana, podižem telefon da zovem drugaricu koja je movie-freak da je pitam. Telefon zvoni, gledam na sat i skapiram da je već oko 3 ujutru. ‘Logično’ pretpostavim da spava. Ona se javlja, skroz bunovna. Moj ‘kognitivni’ mi ne da mira:

– E, spavaš? Neću da te zadržavam, samo da te pitam, kako se beše zove onaj glumac, znaš, onaj matori, igrao je u ‘Pokerašima’ i djuska u onom spotu?

Ona nešto promumla i skapiram da nema svrhe da je maltretiram, pa spuštam slušalicu. Minut kasnije, stiže mi od nje poruka:

“Christopher Walken. A koji pokeraši i kakav to spot spominješ?“

Apsolutni pogodak! Ima li većeg zbuna? Ko mi objasni, svaka mu čast.

No, da se vratimo temi… Ništa više ne mrzim nego kad zatrokiram kod tako nekog prostog pojma ili imena. Ako jednom postanem milioner, imaću asistenta koji će raditi na SOS non-stop telefonu, samo da zvrckam kad mi mozak zapasira!

13 komentara

  1. Интересантна ствар код тог проблема је и то да ако саговорник помене појам, личност или било шта друго, и да прокоментарише како неможе да га се сети, и наш мозак „забагује“. Чак и ако има више саговорника, доста пута се деси да сви „забагују“…

    Ланчана реакција – као зевање.

  2. To mi se često dešava, čak ne mogu da se setim imena mest gde sam bila desetinu puta… Neverovatno…

  3. Dakle, usvaja se predlog o SOS telefonu? Vidim da ima mnogo žrtava…🙂

  4. Usvaja se Gemina, ja glasam ZA

  5. Ooooooo ja sam itekakao ZA!!!!
    Zivka redovno zabagira i nema sansonjere da se setim, pa idem azbucnim redom u glavi, nekad upali,,,,,a najcesce se nerviram sto ne mogu da se setim, tukavitis🙄

  6. Vish, kako ja u jednoj recenici izmenjam pet vremena, sunce mi zarkovo, ne znam gde sam posla ili dosla👿
    Kako bre to misao, mozak i rec nikako da mi se usklade, naljutila sam se kod tebe u kuci na ja🙂
    Nista novo za tebe, znam……

  7. Živka, samo lagano… nema razloga za nervozu… : ni kod mene ni kod tebe u kući🙂

  8. Itekakao sad sam videla🙄

  9. Omu

    Citam post i onda pokusam da se setim imena glumca, ma znam koji je, ali gotovo, bagovanje ide i preko mreze🙂

  10. Pa ide, ide na sve nacine… zaraza se siri… Cudo je Mr. Walken!😀

  11. Evo me. Dugo me nije bilo. :))))

  12. Dobro mi došla! Radujem se što si tu🙂

Trackbacks

  1. SOS telefon za žrtve kognitivnog nesklada! | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

