Dreamscapes

Pod tudjim naslovima

Na belom. Papiru. Ekranu.

Za istinu. Za smirenje. Spokoj.

I još: Za san. I budjenje.

Neke odzvone. Neke zazveče. Neke dozovu.

Neke beže.

Na putu do kuće. Na putu koji vodi daleko.

Na svim putevima. I našim. I onim koji nisu…

***

Onda se budim u tudjim stihovima.

I kafa i cigareta i posao i brige… I ti stihovi u kojima vreme stoji.

Misli spuštene iz drugih svemira, pravo u moj.

***

Da li ih nižem zato što mi trebaju?

Ili ja trebam njima?

Da li otkucavam svoje vreme… ili tražim druge podstanare za svoj stih?

***

Na svetlu. U mraku.

U tudjim mrakovima. Nikad pod tudjim svetlom.

Svuda oko mene. U vrhovima prstiju tako retko.

Da ih dozivam? Da ih napustim? Da…

Da im okrenem ledja? Drugu stranu lica? Drugu stranu jastuka?

***

Nekada se spuste mirno, bez previše buke, na belo. Sneno.

Nekada vrište i otimaju se, batrgaju dok ih ekserima zakivam.

***

U potrazi još.

Sigurna da postoji reč koja leči.

18 komentara

  1. Sto je lepo buditi se u tudjim stihovima….

    • Zavisi u čijim stihovima zaspiš…🙂

    • Ti kad me bi zakucala, ne bi bila ti😛

  2. Ovo je baš lepo.

  3. negdje nas te rijeci uvijek cekaju, samo moramo pronaci pravi put do njih… lijepi pozdrav.

    • Izgleda da se mimoilazimo onda, jer one čekaju nas, a mi ih tražimo na pogrešnim mestima?🙂

      • Lijepi pozdrav🙂

  4. dollybel

    za sve postoje, ali uvijek pomislim da baš ta nije prava. I u traganju se izgubim.
    A postoje, znam.
    Ta koja liječi najčešće ostane neizgovorena. Prepoznamo je negdje drugo, pa joj namignemo😉

    • Misliš? Dakle, potraga je uzaludna? I leka nema?

      • dollybel

        Ima. U osjećaju. Mislim da ga nema u riječi.

  5. Hi-Fidelity

    Po mojoj meri🙂
    Lepo…

    • Dobrodošla… i drago mi je da nam se pogodila ‘mera’🙂

  6. Eh, kako si to lepo rekla. Nekada se spuste mirno, a nekada se otimaju… Lepo si ih opisala… Nekad u njima zaspimo, nekada se budimo… Trazimo ih jer bez njih ne mozemo, ali one uvek nadju nas…

    • Nadju li nas uvek? Volela bih da mislim da je tako…🙂

  7. Gemina, one koje nas nadju zaista su nase.

    • Breskvice, one prave uvek nadju nacin… Kao i Oni pravi🙂

  8. Kada zatvoriš oči, kada prestaneš da pitaš i da tražiš, naći ćeš put. U stvari tada će put naći tebe. Onaj pravi i jedini kojim vredi hodati, ma šta on nosio sa sobom. Kao i leptir-kada ga juriš, ne možeš ga stići,a kada se smiriš, sam sleti na tvoje rame…

Ostavite odgovor

